• darkblurbg
    AGA boekhouders
    Hoge kwaliteit boekhouders, ook live op BNR nieuwsradio! Alleen boekhouders met minimaal 15 jaar ervaring, € 69,00 p/u excl. BTW. Voor MKB, grotere ondernemingen en particulieren.
  • darkblurbg
    AGA boekhouders
    Al onze boekhouders hebben minimaal 15 jaren ervaring inzake boekhouding, belastingen en financiële administratie.
  • darkblurbg
    AGA bij BNR nieuwsradio
    Het is geen toeval dat AGA als autoriteit, wel eens vaker live op BNR nieuwsradio komt, op basis van hun uitnodiging. Tarief € 69,00 per uur exclusief BTW
  • darkblurbg
    AGA boekhouders
    Uw boekhouding, financiële administratie, belastingadvies, belastingaangiftes, financieel advies, of gesprekspartner, AGA Boekhouders regelt het voor u!
  • darkblurbg
    AGA boekhouders
    De meest recente ontwikkelingen en veranderingen betreft boekhouding en belastingen, en alle relevante wetgeving worden bestudeerd en besproken door onze boekhouders.
  • darkblurbg
    AGA boekhouders
    Professioneel en Deskundig;
    Ervaren en Betrouwbaar;
    Klantgericht en Effectief;
    Een heldere aanpak en Aantrekkelijke tarieven.

Verzekeringen – financieel advies voor ondernemers
Ieder bedrijf, groot of klein, kan te maken krijgen met onvoorziene gebeurtenissen. Denk aan een brand in uw bedrijfsruimte, een werknemer die langdurig ziek wordt of een klant die u aansprakelijk stelt voor een fout in uw dienstverlening. De financiële gevolgen hiervan kunnen behoorlijk oplopen.

Door het afsluiten van de juiste verzekeringen voorkomt u dat deze kosten uw bedrijf in gevaar brengen. U dekt daarmee niet alleen eventuele schade, maar zorgt ook voor gemoedsrust. U kunt zich immers blijven richten op de kern van uw onderneming, zonder constant bang te zijn voor rampzalige financiële consequenties.

Waarom zijn verzekeringen zo belangrijk voor ondernemers?
Het runnen van een onderneming brengt diverse vormen van risico met zich mee. Een ongeluk zit in een klein hoekje: u kunt schade veroorzaken bij een klant, te maken krijgen met diefstal van uw bedrijfsmiddelen, zelf door ziekte tijdelijk niet kunnen werken etc. Als u geen verzekering hebt afgesloten, kunnen de financiële consequenties hiervan enorm zijn. Voor een startende of groeiende onderneming kan een grote schadeclaim of inkomensverlies zelfs het einde van het bedrijf betekenen.

Door op tijd na te denken over passende verzekeringen, vermindert u de kans dat één onvoorziene gebeurtenis uw onderneming in gevaar brengt. U creëert daarmee financiële stabiliteit, omdat u weet dat onverwachte kosten of verliezen voor een belangrijk deel worden opgevangen.

Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering ofwel AVB (verzekering ondernemers)
De bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering dekt schade die u of uw medewerkers toebrengen aan personen of eigendommen tijdens het uitoefenen van de bedrijfsactiviteiten. Denk aan schade aan het interieur van de klant of letselschade doordat een bezoeker uitglijdt in uw bedrijfsruimte. De kosten van zo’n claim kunnen hoog oplopen, zeker bij letsel. Een AVB biedt dan uitkomst.

Beroepsaansprakelijkheidsverzekering ofwel BAV (verzekering ondernemers)
Als u advies geeft of diensten levert waarbij uw expertise centraal staat, kan een beroepsaansprakelijkheidsverzekering (BAV) onmisbaar zijn. Maakt u een fout in uw advies of planning, en lijdt uw opdrachtgever daardoor schade? Dan kan die schade op u worden verhaald. De BAV biedt financiële dekking voor dit soort claims.

Rechtsbijstandverzekering (verzekering ondernemers)
Een conflict met een klant, leverancier of medewerker kan uitlopen op een gerechtelijke procedure ofwel rechtszaak. Een rechtsbijstandverzekering dekt de juridische kosten, zoals advocaat- en gerechtskosten, waardoor u niet voor onverwacht hoge uitgaven komt te staan. Vaak kunt u via de rechtsbijstandsverzekeraar ook advies inwinnen, wat kan helpen een conflict vroegtijdig op te lossen.

Arbeidsongeschiktheidsverzekering ofwel AOV (verzekering ondernemers)
Als ondernemer heeft u bij ziekte niet automatisch recht op loondoorbetaling of een uitkering, zoals een werknemer dat wel heeft. Een AOV zorgt voor een (gedeeltelijke) inkomensvervanging als u door ziekte of ongeval (tijdelijk) niet kunt werken. Zo voorkomt u dat u uw vaste lasten en die van uw bedrijf niet meer kunt betalen, mocht het onverwacht misgaan.

Goederen- en inventarisverzekering (verzekering ondernemers)
Beschikt u over een eigen bedrijfsruimte of heeft u kostbare inventaris, machines of voorraden? Dan kan een goederen- en inventarisverzekering nuttig zijn. Hiermee bent u gedekt tegen schade door bijvoorbeeld brand, diefstal of waterschade. Zonder zo een verzekering kan het moeilijk zijn om snel te herstellen na een calamiteit.

Gebouwverzekering (verzekering ondernemers)
Bent u eigenaar van uw bedrijfspand? Dan is een gebouwverzekering in feite onmisbaar. Hiermee dekt u bijvoorbeeld storm-, water-, inbraak- en brandschade. De kosten van het herstellen of opnieuw opbouwen van een pand kunnen immers heel hoog oplopen.

Veel ondernemers schakelen een boekhouder vooral in voor de boekhouding, btw-aangiften en het samenstellen van de jaarrekening. Toch kan een boekhouder of financieel adviseur óók een grote meerwaarde bieden bij het bepalen van uw verzekeringsbehoefte.

Hij of zij heeft namelijk een goed overzicht van uw financiële situatie, uw cashflow en uw verplichtingen richting personeel, leveranciers en afnemers. Samen kunt u kijken welke risico’s voor uw bedrijf het grootst zijn en hoe u die het beste kunt afdekken.

Financieel advies verzekeringen
Verzekeringen mogen dan vaak niet het meest populaire onderwerp zijn voor ondernemers, ze vormen wel een belangrijk fundament van uw financiële stabiliteit. Met de juiste dekking kunt u de continuïteit van uw onderneming waarborgen, zelfs als zich een onverwachte calamiteit of tegenvaller voordoet. Of het nu gaat om een aansprakelijkheidsclaim, inbraak of een langdurige ziekteperiode, een goede verzekering kan het verschil betekenen tussen voortbestaan en faillissement.

Een financieel adviseur of boekhouder speelt hierin een onmisbare rol. Zij helpen u een risicoanalyse te maken, de juiste verzekeringsvormen te selecteren en uw financiële administratie in orde te houden.

Het belang van een ervaren boekhouder
Hoewel een onderneming of particulier bepaalde zaken zelf kan regelen betreft boekhouding, belasting of een financiële administratie, is het inschakelen van een ervaren boekhouder wel zo verstandig. Een ervaren boekhouder:

  • Expertise
    Een ervaren boekhouder is volledig op de hoogte van de actuele fiscale regels en de meest recente wetgeving​.

  • Voorkomen van fouten, boetes en naheffingen
    Als je zelf iets fout invult, merk je dat soms pas als de Belastingdienst een boete, naheffingsaanslag of vraag stuurt. Een boekhouder voorkomt die fouten, boetes, naheffingsaanslagen of andere problemen.

  • Tijd en gemoedsrust
    Voor veel mensen is een boekhouding, belasting of een financiële administratie stressvol en tijdrovend. Een boekhouder neemt dit werk uit handen. Een boekhouder werkt ook veel sneller. Bedrijven of particulieren kunnen dan doen waar zij goed in zijn om geld te verdienen.

  • Maximaal belastingvoordeel
    Een ervaren boekhouder laat nooit belastingvoordelen liggen. Mensen die zelf hun belastingen of boekhouding regelen laten regelmatig belastingvoordelen liggen, simpelweg omdat een bepaald belastingvoordeel niet bij deze mensen bekend was. Een ervaren boekhouder kan vaak proactief advies geven over hoe je in de toekomst belasting kunt besparen.

  • Conflictoplossing met belastingdienst
    Een boekhouder kan bemiddelen als er een conflict ontstaat met de Belastingdienst of er onduidelijkheden zijn of vragen van de Belastingdienst en dit moet worden toegelicht.

  • Professionele rapportage
    Een professioneel ogend en goed onderbouwde boekhouding, belastingaangifte, financieel plan etc. komt geloofwaardiger over bij de Belastingdienst, investeerders, banken en potentiële samenwerkingspartners. Een boekhouder weet hoe het beste zaken te presenteren en welke informatie daarbij onmisbaar is.

  • Continu toezicht en bijsturing
    Een boekhouder kan meer doen dan alleen uw boekhouding, belasting of een financiële administratie realiseren. De boekhouder kan ook periodiek vergelijken, en u adviseren over eventuele noodzakelijke bijsturing. Zo blijft het financiële beleid van uw bedrijf of u actueel en toekomstbestendig.

AGA bij BNR nieuwsradio
Het is geen toeval dat AGA als autoriteit, wel eens vaker live op BNR nieuwsradio komt, op basis van hun uitnodiging. Een geluidsopname van BNR nieuwsradio is te beluisteren op onze website. Deze BNR geluidsopname in de menubalk te vinden onder “BNR nieuwsradio”.  Of houdt de “control” knop ingedrukt en klik op de link direct hieronder:
BNR Nieuwsradio | agaboekhouders.nl

Contact AGA boekhouders:
De boekhouders van AGA boekhouders kunnen een hoop voor u betekenen; zoals een antwoord of advies op uw vragen tot een begeleiding gedurende het hele traject of uw vaste boekhouder. Heeft u vragen of kwesties en wilt u een hoge kwaliteit boekhouder met minimaal 15 jaren ervaring; neem dan gratis en vrijblijvend contact op voor een intakegesprek, met één van onze deskundige en ervaren boekhouders.

EEN BOEKHOUDER NODIG? 
Bel: 040-3034062 1ste gratis en vrijblijvend intakegesprek. Telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag tussen 09.00u en 19.00u) Tevens zijn wij bereikbaar per e-mail:
info@agaboekhouders.nl of via het contactformulier aan de rechterzijde van onze website.

MEER INFORMATIE
Aan de bovenzijde van deze website, vindt u de menubalk. Klik op de menubalk voor meer informatie.

AGA boekhouders: onze dienstverlening
AGA boekhouders bezit de expertise en ervaring om complexe boekhoudkundige, financieel administratieve en belastingvraagstukken volledig op te helderen. De meest uitgebalanceerde oplossing, daar zorgt AGA boekhouders voor. Ons team is u van dienst betreft:

Financiële administratie

  • Jaarrekeningen;
  • Salarisadministratie;
  • Debiteuren/crediteuren beheer;
  • Opmaken van een balans en verlies- en winstrekening;
  • Controle en administratieve controle;
  • Jaarprognoses (Voor onder meer hypotheekaanvragen, leningsaanvragen en huurcontracten;
  • Budgettering en opstellen van een begroting;
  • Kasadministratie;
  • Advies en begeleiding bij financiële vraagstukken (overnames en fusies, advisering pensioen en verzekeringen etc);
  • Facturatie (opstellen en verzenden van facturen naar klant); en
  • Zoveel meer…

Belastingen

  • Inkomstenbelasting/Aangifte IB;
  • Vennootschapsbelasting/Aangifte VPB;
  • BTW/Aangifte omzetbelasting;
  • Loonbelasting/ premie volksverzekering;
  • Internationale belastingaspecten voor ondernemers;
  • Dividendbelasting;
  • Erf- en schenkbelasting; en
  • Zoveel meer…

Stel uw vraag